Optimale Marketing, Sales & Service door data-driven customer journey management

Alle handelingen rondom een organisatie worden geregistreerd in systemen. Prospects bezoeken websites en downloaden informatie, klanten bestellen producten en diensten en medewerkers registreren informatie in CRM. Al deze contactmomenten leveren data op die kan worden omgezet in bruikbare informatie. Informatie die je kan helpen om jouw marketing, sales & service steeds te verbeteren.

Data-driven customer journey management

Wat is het?

Data-driven customer journey management is een dienst om de klantreis te optimaliseren op basis van data. In plaats van een statische customer journey map en persona’s worden klantcontacten via marketing, sales & service op basis van data beheerst. Door real time inzichten kunnen de juiste beslissingen gemaakt worden om de customer journey aan te passen vanuit het oogpunt van de klant.

Hoe voert Tada het uit?

Tada heeft een eigen aanpak en omgeving ontwikkelt waarmee de klantreis pro-actief kan worden verbeterd. We sluiten klantdata aan op onze omgeving waarin we zowel dashboards als managementmethodes hanteren om data-driven customer journey management uit te voeren. Op deze manier zorgen we er samen voor dat doelstellingen en KPI’s behaald worden!

Waarom is dit interessant voor jou?

Een customer journey map creëren met data zorgt ervoor dat je inzicht krijgt in de stappen die je klanten afleggen. Dit helpt je de juiste beslissingen te maken om meer websitebezoekers te halen, meer verkopen en een hogere naamsbekendheid. De praktische aanpak zorgt ervoor dat marketeers, sales managers en servicemedewerkers ook echt met de inzichten aan de slag kunnen.

Ook meer inzicht krijgen in je klanten?

En dit is precies waar Tada-analytics zich in specialiseert. Heb jij ook beschikking tot data maar weet je niet precies hoe jij dit kan inzetten om meerwaarde te creeëren voor jouw organisatie? Dan ben je bij Tada aan het juiste adres.

Neem contact met ons op